שאלות ותשובות

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

אם לא מצאתם את התשובה לשאלה שלכם , אנה השאירו לנו הודעה.

אנחנו עושים מאמצים כדי לענות על כל הודעה תוך 24 שעות.

כל פניה מקבלת התייחסות, מומלץ לא לשלוח מספר הודעות באותו הנושא למענה המהיר ביותר.

הזמנה באתר

1. איך מזמינים פריטים באתר ?

ביצוע הזמנה באתר שלנו הוא קל ונוח. פשוט עיינו במבחר הרחב שלנו של מוצרי
עיצוב הבית, כולל פסלים דקורטיביים, פסלונים ופסלים. לחצו על המוצר
שברצונכם לרכוש לצפייה בפרטים נוספים, בחרו את הכמות שברצונך לקנות ולחצו
על כפתור "הוסף לסל". לאחר שהוספתם את כל המוצרים שברצונכם לרכוש לעגלה,
לחצו על כפתור "לקופה". לאחר מכן תתבקשו להזין את פרטי המשלוח והתשלום
שלכם. לאחר שהזנת את כל המידע הנדרש, לחצו על כפתור "בצע הזמנה" כדי להשלים
את הרכישה. אם יש לכם שאלות כלשהן או זקוקים לסיוע, אנא צרו קשר עם צוות
שירות הלקוחות שלנו.

2. באיזה אופן אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?

עבור הקנייה שלכם תוכלו לשלם בכל סוגי האשראי, Google Payו Apple Pay. חלוקה לתשלומים תוכל להתבצע בתשלום באשראי בלבד.

4. איך אדע שההזמנה שלי התקבלה אצלכם?

מיד בתום תהליך הרכישה יופיע חלון שיכריז "הזמנתך בוצעה בהצלחה". בנוסף, מייל אוטומטי עם פרטי ההזמנה ישלח לכתובת המייל שהזנתם בפרטים האישיים בחשבונכם.

5. איך אוכל לעדכן פרטים בהזמנה לאחר שבוצעה?

כדי לשנות פרטים בהזמנה שכבר בוצעה , עדכון כתובת או מספר טלפון עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל לsupport@dreamydecor.co.il או דרך "צור קשר" באתר. אל תשכחו לציין בפנייה שלכם את השם המלא שלכם ואת מספר ההזמנה המדויק (את מספר ההזמנה קיבלתם עם אישור ההזמנה). שימו לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. נוכל לבצע שינויים רק במידה וההזמנה עוד לא עברה לטיפול במחסנים שלנו.

משלוחים / החלפות / החזרות

1. תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?

זמן האספקה המשוער עומד כרגע על 7-14 ימי עסקים, תלוי מוצר.

בדרך כלל, ההזמנות מגיעות לפני זמן האספקה המשוער.

*יתכנו עיכובים במשלוחים. בבקשה התחשבו בזה לפני ביצוע ההזמנה.

2. איך אוכל להחליף / להחזיר פריט שרכשתי?

החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.

כדי לבצע החלפה או החזרה יש לפנות אלינו דרך האפשרות "צור קשר" או דרך המייל : solinidecor@gmail.com